A new creature in the network

Комерсиално нещо си е това, както и да си го кажем.
От скоро все попадам на някакви блогове, хареса ми идеята как някакви хора пишат мисли, споделят случки (Малко лексиконска му работа от 2-ри клас, но в net вариант). Та се замислям, вместо да си уча, както му е реда, тъй като утре имам изпит, що да не взема един блог да си направя и аз.

Модерно е, безплатно е, и си имaш нещо свое си! 🙂

Тарададам!!! Ето го моето, Моят блог! Сега като ми е тъпо, влизам тук и пиша,че ми е тъпо:))) Ако се намери някой добряк да пусне и един виц в отговор – Еваля! 😉
Ако ли пък не…ще трупам философски размисли, които да останат в Историята…
Както и да е….Това съм аз, това е моят блог, ако имате въпроси, ми питайте!:) Ако ли не, аз ще задавам 😉

Kisses (само на тези, които обичат усмивката и се стараят и да я дават от себе си истински) 😉

4 thoughts on “A new creature in the network

  1. Спокойно, с времето на повечето хора им минава мерака, да си показват лаптопите/колите/дрешките/жените/новите цици/последния да затвори вратата … и разбират, че това не е най-важно.
    На тези пък, на които не им минава не си струва да се отделя време и внимание – това правят чалга феновете 🙂

  2. Ти какъв романтичен филантроп изглежда си:) Хубаво е да има хора като теб – внасят фантазия, сред реалността 🙂

  3. Ама нещо как ти е организиран блога, не знам точно но коментарът ми е към „първият“ ти учебен ден. Сякаш забравяш, че при хората в едно социална груба, като обществото, е важна идентификацията. Сега някои се идентифицират с ключове, други с цици, трети с мисъл. Но всеки, без изключение, който има публична изява, се идентифицира. То е кодирано в поведението му, още от детството. Някои са скромни, или се крият зад тази маска. Други си мислят, че са нещо, което няма как да е истина, но мечтаят… Често се случва така, че най-долните комплексари са всъщност едни „Блясъчко – мечтателници“. Което е референция към онази максима за истината зад обозримото. Тази истина ни е нужна, за да изградим максимално обективна преценка за някого. Нищо че се фука – може да е гениален кадър за работа в екип, в някаква насока. Нищо че е с цици 30% от които само прикрити с дрехи. Може да дава парите си за сиропиталища, които не около София. И пак – нищо, че има ключове – може да си е скъсал гъза от ***** или някакво бачкане, и напълно да си заслужава авоара. По-добре колата да покаже, отколкото гъза си, нали така :)))) Ако ме разбираш. Идеята ми е, че има голяма доза относителност в повечето неща, за да можем да оценим дадени факти за обективна истина. В помощ на което, ни служи тъкмо контра-версията:)
    Salut!

  4. Коментар на „Коментар от S&W“ Идеята ми е, че има голяма доза относителност в повечето неща, за да можем да оценим дадени факти за обективна истина. В помощ на което, ни служи тъкмо контра-версията:)

    Има голяма доза относителност не в пове4ето неща които се слу4ват а в преценката ни за нещата обикновенно тя е повърхностна и в това е проблема , но това 4е некъв се е развил в дадена насока а е останал с комплекси в друга не е оправдание за неговото инвалидно састояние мен не ме интересува и не е нужно да ме интересува цялото житие на някой си все пак втори Левски не съм видял а и ако го имаше щеше да е извън страната. Защото патерицата на която иска да се подпре е моето и на другите нормални хора внимание , не искам да съдя никой слабостта е в крайна сметка заболяване на интелекта ,пренебрегването на грешките поражда пороци а повтарянето им заболяване и изкривяване 4естото срещане на горепосо4еното бих го нарекъл моята теория за 2та пръста 4ело с предистория.

Вашият коментар

