Хора, хора и хора

Днес по време на прословутия първи изпит… имах възможността да поговоря или по-скоро визуално да опозная въпросните 20 човека, с които се очаква да съм цели 4 години по изпити и пр. Разгледах ги доста обстойно, имах възможността да го правя цели 3 часа.
Нали знаете, че понякога някой ти се набива на очи, било то с хубаво, лошо или нещо олигофренско. Е имаше го и този път… Млади момичета скандиращи:
„Вижте ме, вижте ме…!!!“

Look at me download

Е видяхме… телефоните, видяхме ключовете за колата…, видяхме и лаптопа… Просто някак си…не може да не се покажеш… Факт, моите комплекси бяха второто, което се показа. Ама как да ги скриеш при тази показност. Разликата, обаче, е в марката, нали знаете … кой я носи, щото и „Най-хитрите лисицата ги изяжда“ и тогава показността губи своя смисъл.

От другата страна са:

  • Девойчета, които си стоят, говорят си, коментират – първи курс студентки, какво да ги правиш…Някак нещата се балансират.
  • Пет сладки момчета, които се набиват на око сред 20 момичета…, говорейки за нещо комерсиално предполагам : „А, така ли, аз вчера си пуснах да ми се сваля тая версия…“ Може да са говорели и за световния мир, но предполагам не. 🙂

Има хора, които обичат да скандират името си на глас, такива които показват максималното от себе си, даже понякога повечко…
Уча PR, а не мога да се представя още в първия момент по-най-добрия начин, но все пак…определено не! Предпочитам себе си… Не съм от най-скромните, но пък и това позиране не е за мен. А когато го видя отстрани малко ми бърка в здравето.

Харесвам хората, обичам да общувам с тях. Обичам да виждам нови типове в обществото, различни социални групи, различно мислене…но  харизмата определя комуникацията в определена ситуация. Дали пък има хора без харизма, предполагам да, има и безлични хора или по-скоро държанието им? Е определено предпочитам хората с харизма. По-лесно е общуването с тях, започвате тема, тя преминава в друга и така опознаваш човека, нравите, принципите му, идеалите…

Това са хората, всеки с претенциите си, кой има претенции всъщност? От кой се определят социалните групи, как се гради един приятелски кръг…. отговорът за мен все още не знам, определено е трудно… Лесно се руши, но пък годините са важни за изграждането, на каквито и да е взаимоотношения…
Ако ми стане ясно, ще гледам да споделя 😉

Вашият коментар

