Събота вечер с малко джаз под ръка ;)

🙂 Честита Нова година на всеки, който чете това,  пожеланията- излишни, вие искайте с цяло сърце, пък то ще дойде рано или късно искането 🙂 Бъдете здрави!

Ех от кога ли не бях се изявявала на блогърското поприще. В последно време не ми се пише, нямам хъс за изява, а виждам, че покрай всички тези празници всички са така оживени. Явно е индивидуално всичко…те хората отдавна са го разбрали, сега беше и мой ред 😉

Та за какво беше заглавието 🙂 Седя си в студената събота вечер в любимото Интернет кафе SiteOut, изнамерих една папка с best smooth jazz и се радвам на приятната обстановка. Това място винаги ме е карало да си задавам въпроси. Уви, отговорите не винаги са идвали тук, ако въобще са идвали 🙂 Просто обстановката е като за размисъл и чаша кафе 🙂 Бих допълнила и цигара, но сякаш се опитвам да ги спра. Тези думи, излезли така несигурно от мен са верни. За съжаление твърде трудно вземам такива решения, та все още съм на етап „Абе,аз май ще ги спирам“. И все пак постижение е, че не ги включих в списъка с приятни неща. То и кафето е вредно, но това е друга тема на разговор! 🙂

Какво носи още джаза със себе си? Освен приятната емоция, красивите картини, които излизат в съзнанието ти, когато чуеш извивките на саксофона….

Носи и малко носталгия може би…по какво? Е това пак е строго индивидуално 🙂 Всеки свързва извивките с различно нещо- добро питие, страхотен бар, човек… Аз по-скоро оприличавам моята извивка като стон за липсата на чести такива. Защо? Понякога от егоизъм не мога да отговоря на самата себе си. Гореизброение уж все постижими, са така далеч, а така бленувани. И все пак кой се дърпа … whatever, трябваше да говоря за джаза…. Ох страхотни са, от много сърдечно чувство споделям с вас тези гении :

Bob James & David Sanborn/ Al Jarreau / Boney James/ David Sanborn/ George Duke и т.н.

Тази музика така да ме отнася, че понякога забравям как пиша и споделям емоцията 🙂 Всъщност до саксофона по-скоро стои добре едно червено вино, не толкова кафе…. Е би било естетично да има и две чаши до бутилката, но в случая съм сама и съобразна, пестя излишни средства за природата и пия от бутилката 😉

Стига толкова глупости…за тази вечер…Ако имате възможността, ви оставям да се насладите на този екстаз от звуци, аз продължавам просто да слушам и дерзая в нощта! 🙂

Good night and Good Luck! Както казваше Джордж Клуни в един филм! 😉

2 thoughts on “Събота вечер с малко джаз под ръка ;)

  1. Хм – в интернет кафета съм влизал основно по работа и някак си не мога да свържа свободното си време с обществено място, на което има компютри 🙂

    А джаза обикновено го консумирам в приятна компания на приятно място 🙂

  2. Зависи какви са спомените ти 🙂 Ако помнищ как си писал поредния служебен e-mail, естествено, че няма да го свържеш с приятно изживяване, още по-малко спокойствие и отмора 🙂 Относно общественото място и компютрите…въпрос на гледна точка, мен не ми пречат; )
    За консумацията….как дойде 😛

Вашият коментар

