Оцеляхме! Днес е 15-ти Февруари :)

Здравейте, скъпи приятели! 🙂 ( Както казва Митко Павлов… :Р)

Ей интересна тема се заформя като за петък вечер! От една седмица телекомски Фантом ме преследваше по всяка възможна мрежа, която си представяте. Сякаш знаеше кога ще се отпусна и ще забравя за присъствието на този недоброжелател, за да ми напомни отново за натрапчивото си присъствие. Да, признавам си от сега, датата 14-ти Февруари някак си не ми е от любимите. Не съм влюбена, нито пък имам лоши спомени. Наречето го бунтарски дух на стари години против сладникавите чувства.

Е … добре де, кой му трябваше да се закача тогава с мен.

Седях си така мирно и кротко, на никой не пречех да подготвя празника си. Просто с малко нежелание пътувах в реланото време с мисълта за пищния празник, за розите по улиците, прегърнатите двойки и опиянените самотни чичковци и лелички.

Ненадейно, някой злосторник от Мтел решил, че би било забавно да плаши млади девойки със sms предложения за брак. На работа нямам многовреме за лични телефонни разговори, това е и една от причините да си зарежа телефона и да не го погледна цял ден. Е за това пък после посоченото писъмце на светещия екран е малка изненада. И така първата коварна дата за мен и преследването ми бе 6 Февруари. Както неволно погледнах, че писъмце се вее на екрана на мобилния, с голямо желание започнах да го вадя от розовото му калъфче ( Ирония ли е че не се кефя на Свети Валентин, а имам розов телефон, whatever). И както бързо извадих телефона, отворих дисплея, преди да натисна прочети, вече се чувствах отегчена. Та там пишеше 1111. Дори се почудих за какво ми пишат, сметката ми трябваше да дойде в средата на месеца, колите от томболата ги бяха раздали преди време. И все пак с дълбока небрежност натиснах Read. И що да види моят изморен от работа поглед…:

From:„„

<aykaw@yandex.ru>

Subject: Skapa Text Predlozhenie za anganzhimen, brak Navyn sys men v Paris, otgovor ako e interesuvan na anglijski ezik, frensk

Така прочетен за първи път този sms едва не ме накра да си изпусна телефона. Навремето си лафех с един пич, българин, който живееше в Париж. За Бога дори ми мина през главата, че този човек е решил да ми прави предложение за брак на развален български. След това се посмяхме звучно с колежките в офиса за сметка на „гениалната“ идея на Мтел да заблудят някои от single абонатите си по мрежата. Е окей, single не значи глупав бе, мили ми мтелчовци. Не искам и да си помислям какво би направила баба ми, ако получи такова съобщение наGSM-a си. Жената е на години моля ви! 🙂

Окей, благополучно зловещия четвъртък завърши. Всяка нормална девойка би си помислила, че с шансовете ѝ за брак поне за този етап всичко е приключило, но …. уви грешах.

На следващия ден, след няколко тежки срещи сутринта и едно излишно разхождане до университета, за да разбера, че са ми вързали тенекия, реших като съвестна работничка да си поработя в петък вечер… Току що бях стъпила в офиса, хванах един служебен телефон, за да приключа две три важни неща като за начало, при което получих втори sms. Този път не бе на личния ми телефон, но бе в моите ръце и от измислената мтелска регистрация на някой момък:

From: ()

Znaesh li che si mnogo sladka?

Признавам си, за правопис не успях да проверя, а програмистите все за това ме гледат в пръстите, но това е друга история, за която ще ви разкажа друг път. И този път се сдържах и не изпуснах телефона. Въпреки че….!!! Втори ден, еднаква тематика, само Париж липсваше…Знам, че съвпаденията са голямо нещо и вярвам, че по-скоро всичко е на такава основа, но признайте…такива sms-и точно преди Св. Валентин са си направо загробващи.

Цяла седмица премина в очакване, дори питах един от администраторите в Мтел дали знае нещо повече по въпроса, но той директно отрече. Все още не знам дали ми е казал цялата истина… :Р

И все пак…. тази сага завърши днес… Поредният sms се появи сякаш от небитието. Доста време говорех по телефона, а след това имах среща в офиса. Въпреки, че бях чула известието за sms, реших търпеливо да си приключа задачките и чак тогава да ровя в телефона като невидяла баба в Kauffland по щандовете с преоценените стоки. Е дойде време да стигна и до телефона. Бавно отворих телефона, този път sms-a беше от 1001. Не знаех какво да очаквам, смело натиснах Read. Сякаш очаквах да прочета sms-a за края на света. Не исках още едно предложение да ми се стовари на главата. Какво щях да правя, може би щях да се замисля сериозно, дали да не търся мъжа да тичам към гражданското и да изчистя тези съмнителни съобщения. Просто ми трябваше номерче…

… и дата с час със няколко свидетеля и….

Е този път, драги ми читатели, бе просто предизвеститето за сметката. Оказа се фалшива тревога и сякаш с това завърши моята sms сага за месец Февруари.

До колкото разбрах, Мтел си е направил доста хиляди шеги не само със заблудени от много работа и лекции девойки. В знак на протест си бях пуснала едно от моите скалъпени стихчета в skype: „Всеки що смс за брак по телефона е получил, значи деня е улучил 🙂 Дигайте ръце не се крийте , ще ви женим вас , ама мен не ще открийте за такъв шанс :)“. Имайки предвид дебилската рима, аз наистина се гордея с такива стихчета – в 6 клас и с такива не можех да се хваля.

Така историята на 15-ти Февруари късно вечерта приключва. При нови развития на обстоятелствата непременно ще се свържа с вас за коментар 🙂

Айде и със здраве!

2 thoughts on “Оцеляхме! Днес е 15-ти Февруари :)

  1. 🙂 Да, около 14-ти февруари винаги е интересно! 🙂

    На красивите жени им е лесно, те получават предложения за брак по няколко пъти на ден. А ние, грозните мъже какво да кажем? Налага ни се да пращаме SMS-и с предложения за брак на хубавите момичета с надеждата, че някоя ще се обърка и вместо да натисне бутона „delete“ да натисне „reply“….

    Нямам никаква представа дали е така, само така съм чувал! 🙂

  2. Това с красотата много добре знаеш, че е относителна теория 😉

    А който дава брачни предложения само за спорта, по-добре да се отказва бързо. Това никак не е от добрите варианти за благополучно развитие в живота. Все някога ще пусне sms с простия въпрос „Как си?“ и повярвай ми, ще му отговорят „Ми добре, кога ще се видим?“. Това с брака обаче не върви много в днешно време! 🙂

Вашият коментар

