Защо? Защо…, защото…

Нямам как да го почна тоя пост, камо ли как да го завърша….

Искам да споделя няколко мнения, които получих във времето и пространството за себе си. И просто публично да се защитя, или пишейки това, в този момент, да осъзная още по-дълбоко, че някои от тях са верни…

Обвиниха ме в нещо като величие. Станала съм била важна, правела съм се на шефка. Преди съм била по-отпусната. Да вярно е. В последно време се стегнах. Сериозността взе връх в живота ми. Сега се боря да спасявам света и така някак си не ми идва да пусна шега за разнообразие. Просто човек или поне аз в случая стига до някакъв период, в който почва да осъзнава някои неща, или ги приема сериозно, или гледа с лека ръка на тях. В крайна сметка, аз приех света около мен като луда реалност, която не мога да променя. И точно тази апатия, с която започнах да възприемам всичко, ме превърна в 20-годишна сериозна жена. Лошо ли е това? Аз не мисля така, просто всеки е различен. Да, аз вече не съм веселата тинейджърка – факт.

Обвинение №2: „Знаеш ли, че си твърде припряна?“ Какво за Бога трябва да значи това???? Всички обичат да си пускат такива коментари и после да не обяснят като бели хора какво искат да кажат. Не съм припряна!!! Просто съм рязка с неподходящите хора, в неподходящия момент. Признавам си !!! Без бой! Но има ли някой, който в момента, чете поста и не мисли как действително, обича да наказва тези, които усеща по-слаби от себе си. Тези, които не могат да се изправят на равно ниво и да се защитят. Животните в джунлгата избират плячка, която ще могат да докопат. Аз също действам на този принцип… Рязка съм, когато нещо ме е ядосало, вбесило, когато апатията премине в ненавист…

I said something wrong….a lot of times before…all my troubles seems so far away…but I believe in Yesterday….I`m not the girl that I used to be, there is a shadow….cause the Yesterday came suddenly…why he had to go…I don`t know…I said something wrong….

И колкото и странно да звучи, с приключването на поста, започна тази песен, ей така от нищото, Jazz.fm избраха точно нея за края и на този ден, тъй като сега свърши моя четвъртък….Една от многото случайности…

Хубава вечер!

Вашият коментар

