Бялата картинка на 3.03.

Хубаво, нали! 🙂

Бели облачета, бял снежец, градът реещ се от долу…Няколко луди приятелчета, които изкачват Черни връх на въпросния празник 🙂 Рядко успявам да срещна такъв ентусиазъм в градски условия. С изключение на малката ми злополука …

това беше хубав ден!

Май всеки търси малко разнообразие в скучното ежедневие. Аз успях да го намеря поне през тези почивни дни 🙂 Рядко ми се случва да започна седмицата отпочинала и с мнооого добър дух. Тази седмица, въпреки жестоката мускулна треска, въпреки изкълчените два крака…/ да питайте ме КАК? и двата… /, аз успях да се нарадвам максимално на готиния слънчев вторник.

Равносметката е:

Радвайте се на природата! 🙂 Радвайте се на себе си и на хората, с които си правите весели дните. Има и една подробност пийте чай в планината 😛

Ако имате възможност пийте чай и не само в планината 🙂 Въпрос на вкус 😉

Вашият коментар

