Първа среща

Беше неделя. Тази неделя. Следобед. Навън печеше силно слънце. Аз бях в жълта блузка с голямо деколте, но коланът го прикриваше. Полата ми почти не се виждаше. Ръцете ми бяха изпотени. Цялата треперех. Едва държах едни книжkа, а краката ми едва се държаха изпънати в шпиц и тресящи се. Бях много изплашена. Сякаш ми бе за първи път, а и то така се оказа. Ето защо ми се наложи да спра, да изключа двигателя. Свалих прозореца, а той възпитано и по протокол се представи: “ …. сержант..“ … От прииждащата кръв в мозъка ми, дори не помня какво казах камо ли той как се представи. Бях карала само с 10 км/h отгоре, но той бе показал палката доста отдалеч, явно бе усетил скоростта. След като ми поиска документи, аз извадих нервно книжката и талона си от портфейла, чаках нетърпеливо баща ми да подаде и останалите документи. За Бога наистина ми бе за първи път, дори не разпознах някои от документите, които му подадох. Майка ми вече няколко пъти беше напомнила, че съм карала силно…Това още повече ме изнерви, бях готова да вадя, колкото поиска и да „си тръгна с мръсна газ“. От треперенето краката ми почти изпускахa спирачката, едва успях да вдигна ръчната. Той само с подаването на документите каза: “ Беше ми се сторило….“, мислел, че сме без колани…, е беше очебийно, че не сме в нарушение. Прегледа документите. Не знам какво им се чуди, не поиска лична карта. Накрая пожела вяло лек ден, отправи се към следващата жертва, а аз затворих прозореца. Отново с треперещи ръце понечих да сваля ръчната, този път не успях. Помогнаха ми и потеглих.

Това беше първата ми среща с представително лице от КАТ.

3 thoughts on “Първа среща

  1. мила девойке , радвам се , че при цялото това вълнение не сте припаднала зад волана, щеще да е истински екшън чичко Полицай да ви плиска с вода за свестяване, и щеще да ме е яд че съм изпуснал такъв романтичен момент 😀

  2. Здравей 🙂
    Била си истински герой!
    На мен такава среща ми се случи в петък през ноща, уви поредна 🙂

  3. Pingback: » § « Cynical Speech™ » Бакалия КАТ - всичко по 10 лв. (и нагоре)

Вашият коментар

