Емоционална петъчна сутрин!

Ми добро утро пък!

Знам, че е 12.00h. Знам, че е петък. Но аз искам да ми е сънено и да пиша.

Сутринта започна с трудно ставане.  Малко кафе, обичайният мрънкащ сутрешен блог. Винаги в даден момент започва да ме дразни. Прецъках на бърза ръка музикалните. Това увеличи шансовете ми за закъснение. Еми да, закъснях си прилично с около 30 минути, но просто така се прави, когато е петък, от мен да знаете.

Сутринта всъщност беше приятна, имах пожелание за хубав ден. (Мерси за което 🙂 ) Влязох в офиса с бодра крачка, след което последва смръмряне. Ядосах се. „Тюх умря ми хубавия петък“ си казвам аз наум. Гледах намръщено, започвайки работния процес.

Започнах да включвам подред всичко що ми е нужно (уръдията на труда), за да започне денят. Разбира се, едно от първите неща бе да натисна с мишката върху Retro.m3u.  Зазвуча нещо добре познато, а след това Митко Павлов, с малко скръб в гласа, започна да се прощава със слушателите си. Някак си, забравих за смръмрянето, за офиса, просто четях форума на радиото и слушах трогателните песни.  Нашият любим радиоводещ ще се бори за слава в нови поприща явно. Пожела ни весело лято, уикенд, здраве, любов и тем подобни. Прощаванията никога не са ми били силна страна. Определено ми домъчнява за него, знаейки, че в понеделник няма да се чуе някой бисер по случай нещо си.  Толкова много слушатели го поздравиха. А на него наистина му беше гадно. Нали знаете, че има хора, които ви влизат под кожата изневиделица. Той е един от тях, но го прави бавно и със стил. Сега остава да чакаме новият заместник по някое време, дано да е достоен.

Това ме накара да се замисля. Този човек обича хората, заради които говори всяка сутрин, заради които е на линия в 8.00h, обича и радиото, за което работи, обича и въздуха мамка му. Вие кога за последно имахте такова усещане?  Гадно, промяна, но пък сладък спомен за цял живот от всичките тези емоции. Може би трябва да искам с все сила да изпитам същото след време.

Този петък се оказа наистина интересно емоционален.  Сега остава да мине и следобеда, за да се отдам на Пейка партито, на което съм поканена. Понякога и такива неща се случват.  Да бе, канена съм на пейка парти. Само се чудя какъв подарък да взема на рожденника? Уикендът пак дойде.  Ще му мисля как да го изкарам. Сън + още нещо 🙂

 Със здраве!

 И слушайте Радио! 🙂

One thought on “Емоционална петъчна сутрин!

  1. Pingback: Интересен обрат « Just Smile ;)

Вашият коментар

