В София, устроена, щастлива….

Хванах края на една от сериите на „Анатомията на Грей” / един от много сериали по Foxlife, разказващ за нещата от живота и още нещо/. Цялата история се въртеше около една бомба, загина обезвредителят – пичът от тайните служби. Този, който наистина за нищо нямаше вина, а дори си вършеше съвестно работата. Нали знаете неочакваните неща стават най-бързо и без да ги очакваш, разбира се – било то хубави или не. В сценарий за американски сериал – най-вече.

По-рано през деня един човек ми каза. „Ти си добре. Живееш си в София, работиш си, стабилна си. Сигурно си щастлива и се чувстваш прекрасно.”

И сега късно вечерта след всичко това, след красива вечер на една пейка, се замислям – какво е необходимо за щастието или нещастието. Аз чувствам ли се прекрасно?

В стаята е тъмно, всички спят, телевизора свети, колкото да ми осветява копчетата на компютъра, явно това кара вдъхновението ми да се събуди за кратко в малките часове.

В крайна сметка истината е такава, че някои нямат сили да я понесат – не е трудно да си щастлив. Да се радваш на малките неща.

Защо повечето от нас, а дори и аз самата се дразним на трафика, на намръщените хора, на гадните изцепки в работата, а не обръщаме внимание на хубавите страни в живота, хубавите хора, които ни казват, че им липсваме, които обичат да прекарват времето си с нас, да си говорим.

Последва друг сериал по Foxlife. Май е време да спя, утре отново ме чака много офисна работа, а липсата на сън леко прекрачва качеството на работата ми, схрусква го и ме оставя с пръст в устата, неуспяла да свърши всичко заложено в сутрешната оперативка като задачи. Обичам да предлагам и качество, въпреки всичко. Въпреки кризата. Въпреки спънките, които всеки от нас има поради ред причини.

И все пак значи се чувствам прекрасно… в тъмната стая, в София, устроена, щастлива….

Когато успея бих могла да завърша и грандиозните пътеписи, за успокоение на читателите, има още. Не останах насред пустошта в Македония. 🙂

Лека нощ

Вашият коментар

