One year blogging :)

Драги слушатели, …..

Ох друго беше!

Уважаеми зрители, ….

И това не е….

Мили хора…:)

Днес стана година и ден от моят прословут блог- www.martinna.wordpress.com . Прословут, защото аз по принцип не се занимавах с такива дивотии, а в крайна сметка бая неща изписах. Иначе, че посещаемостта е слаба, не отричам, но и не ме е срам. В крайна сметка „разни хора, разни идеали“ /този израз все по-често започнах да употребявам/. Тук в рамките на една цяла година започнах с твърде лични и лирични отклонения, продължих с по-общи теми, колко хубаво е да слушаш музика, през това какво е Великден и това да си със семейството си и накрая дори си отворих нова категория, наречена Пътеписи, която все още мъча. Ще ѝ дойде времето и на нея някой ден. Който има интерес, да натисне архивчето  отстрани и ще има възможност да чете на воля. Сега малко понамаляха публикациите. Като цяло в месеца повече от 3-4 до 5 пъти съм се отчитала, което за мен е предостатъчно. 🙂

Нямам торта, но духнах едно балонче на дъвката днес послучай случката. 🙂 Май съм леко виновна, че всъщност забравих за РД-то на блога, то беше вчера, а не днес. Днес вече започна 2-рата му годинка 🙂

В крайна сметка „той“ ще ме разбере, защото, както и в началото на неговото писане, пак бях в сесия, пак трябваше да се учи /колко се е научило накрая е друг въпрос/, имах и други анганжименти покрай един подарък, който си направих тези дни. Сега имам още да уча, но ми се ще да „му“ обърна внимание, да пусна в действие няколко post-а, които се въртят в главата ми под една или друга форма, но кога ли ще е това. Имам и хубави книги за четене. Имам и човек, с който искам да се виждам постоянно. Имам и работа за вършене, сега след като се върна в офиса. Въобще нещата ме чакат да ги свърша. Остава само да се науча да приоритизирам времето си. Всичко ще тръгне идеално в този момент 🙂

И така честито на печелившите. Аз съм късметлийка, че имам своя блог, че ми се пише в него от време на време, че някой му обръща внимание, че това ми доставя удоволствие, правя го само когато наистина искам да кажа и напиша нещо.

Сега отивам да пийна една кола послучай това и рожденния ден на шефката ми. После ще мина да целуна едно влюбено момче, защото заслужава, а и аз толкова искам да му върна целувката от сутринта. След което ще е добре и да поуча малко. 🙂

Със здраве! И да ми го ползвате, ако Ви се налага! 🙂

Вашият коментар

