Happy Day! :) Smiley Day! :)

Следва още една годишнина. Т.е. този път не я пропуснах. Лична е. Моя е. Станах на 21г. По всички стандарти съм пълнолетна. Уведомиха ме, че вече мога да пия бира и още разни неща забранени на малките невръстни малолетни…

Съответно както бях писала на времето джаджите във виртуалното пространство спомагат много на разни хора, които дори на живо да не съм виждала да ми честитят възторжено празника 🙂

Тия дни май бях попаднала в Сатурновата дупка, не се чувствах много празнуваща рожденничка, но все пак знам, че има хора, които ми се обадиха не заради алармичката на Icq. 🙂 Радвам се, че ги има и ги обичам 🙂

Няма да обещавам зачестяване на постовете, но все пак силно се надявам да отделя време за малко творческо развитие в блога 😉

Остава вечерта да е красива и ще си завърша добре и този ден от годината.

Със здраве на всички рожденници 😉

One thought on “Happy Day! :) Smiley Day! :)

  1. Пожелах ти Слънце за днес
    и за всичките ти дни.
    Пожелах ти нежност,
    пожелах ти милувка,
    пожелах ти весели, щастливи дни.
    Пожелах ти пролетни цветя.
    Пожелах ти свобода.
    Пожелах си да стопля ръцете ти.

Вашият коментар

