Слънчев ден в началото на декември

Днес е слънчев ден. Днес вали. Днес моето слънце пораства с една година.

Всъщност не съм от куклите, които ще почнат да пищят от радост, че любимият има рожден ден или нещо подобно.

Напротив.
Радвам се заедно с него. Моят ден става по-хубав, защото знам, че той има празник, че ще го сподели с мен! 🙂

Сутринта станах с мисълта за добро начало. Дъждът не ми попречи. Дори не хванах много задръствания, а имах малко задачи, които ме ангажираха да бъда като финикиец по софийските улици. Не включвам и лутането за място по малките улички на Иван Асен. В крайна сметка успях. Намерих. Не съм паркирала правилно, но намерих място.

Слязох от колата с увереност. Запалих цигара. Пушеше ми се. Знаех, че той би запалил заедно с мен в същия момент. Че би вдишал същия мръсен въздух. Слънцето за кратко се усмихна. Усмихна ме и мен. Знаех, че днес е неговият ден.

Влязох в офиса, почнах си стандартната процедура с всички мейли, месинджъри, преглед на скедула. Всичко по план и ред 😉

Сега е вече 17:05 часа, един човек след дълъг разговор днес ми каза:

Днес си много усмихната.

А аз му отговорих:

Marti (16:46:11 3/12/2008)
ами денят не беше нищо особено

Marti (16:46:33 3/12/2008)
но просто има си понякога поводи, понякога просто слънцето огрява под по-удобен ъгъл

Днес ъгълът е красив. Удобно ми е.  Остава да се отпразнува случката за тази година. Да се настроим за още много празници, много ядене и прочие 🙂

Честит рожден ден, Слънчо!

Въпреки, че вече ти го казах няколко пъти.

Не забравяй за историята за данъкоплатеца 🙂 Не забравяй за дупките в София. За неработещите светофари, за готините коли в Министерски съвет.

ТИ си им ВАЖЕН!
Но преди всичко на мен си ми МНОГО ВАЖЕН! 🙂

Хубав и весел празник!

Вашият коментар

