Шушу-мушу имам нещо да ти кажа

Днес отново за малко ми беше да изпусна важна дата в моя живот.  В последните 2 години на този сайт аз събарям стената между себе си и онлайн пространството.

Berlin_Wall

Събарям стената между едно друго аз и ежедневието. Харесва ли Ви или не успях да достигна успех – цели две години, творейки тихо и кротко в уеб пространството.  Успях да разбера идеята на своето място в блогването – не се боря за чест и слава, напротив – моите лирични отклонения и откровения са един малък белег от живота ми и това, което ме обгражда. Този блог се превърна в доста лично място и дори понякога мислите ми тук се оказват по-тихи, отколкото и тези, които минават през мен наум.

Тези дни са много заети за мен, не успявам да споделя всичко с Вас, но ми остава да Ви кажа, че днес Just Smile 😉 има рожден ден и дори Ви поздравявам с една хубава песен в късната вечер.

Със здраве мили хора!

One thought on “Шушу-мушу имам нещо да ти кажа

  1. Честит рожден ден! Блогчето ти е светлинката която ни е нужна в интернет пространството. Пожелавам ти още много хубави публикации в него, пожелавам ги и на себе си 🙂 Благодаря за усмивката!

Вашият коментар

