Тхе блак бокс

Black Box Editor: Shane Jiraiya Cummings

Думи, красиви думи…

Мисли…разпиляни мисли…

Думи и мисли в едно….

Познайте къде се крият те?

Всъщност понякога дори думите не са красиви, но ги има по много, разпиляни заедно с мислите. Лутат се в мен, в моята душа и искат свободата, която аз не им давам. Свободата, която въздуха в София не допуска да тръгнат нанякъде свободолюбиво. Къде се изгубих? Имате ли въпрос или аз сама си го задавам? Трудно е да се определи. Просто се загубих. Може би измежду думите и мислите вътре в мен… Все още съм там и не мога да се открия. Уви многоточията или въпросите не ми помагат. Исках да Ви разкажа за онова пространство, в което мислите ми се лутат, онези стени, които ги отблъскват, които не им позволяват да се разширят на воля. Това е малка черна кутия, не като онези в самолетите. Те разкриват своите тайни, когато им дойде времето. Моята малка черна кутия никога не би разкрила тайната си. Иначе не би било интересно в живота. Задачата на моите мисли е да я надхитрят и да излязат наяве. За такива неща си мисля всеки ден, всяка нощ, пиейки кафе, смеейки се с приятели, вечеряйки у дома по семейно. Още не съм го измислила. Приятелка ме попита

–  За какво живееш? Какво искаш? Какво те бута?

И аз й отговорих толкова студено…

–  Защото трябва… Нали сме тук, значи трябва да го избутаме?

Дали не съм дала грешния отговор? Дали черната кутия ме е чула? А дали ме е разбрала? Може би мислите ми твърде много кипят … Иска ми се да успокоя топката, казано по спортсменски … Вие знаете ли как? Дайте жокер? Или и Вие не може да се справите със своята черна кутия?

Хайде, разписах се и аз за месец Май, след мнооого дълго мълчание …

Със здраве!

Вашият коментар

