Интересен обрат

За протокола – не съм писала в блога си от близо половин година. Изминаха интересни времена, падахме, ставахме. Годината не беше лесна, но има още от нея. Днес едно много малко нещо ме накара да се усмихна и дори ме подтикна да го споделя с широката публика. Преди пишех много, преди споделях много. Сега, ако съм честна…, дори вътре в себе си не споделям. Трябва ми отново онази хубава сцена, на която да се изява и да дам повече енергия. Днес мрачният ден беше твърде мрачен, но все пак се усмихнах. Всичко това благодарение на един нов проект. Преди време с тъга Ви съобщих за спряното Ретро Радио. Вие знаете какъв фен съм аз на радиото, а може би някои от вас дори не знаят. Е, аз от цяла седмица знам за едно съживяване. Знам за SofiaLive. И днес в деня на Архангелите се забавлявам, слушам. Трябва да припомня, че все още съм в сесия, уча, трудя се, но разбира се, че отделям време и на нещо качествено. Всичко това ми напомни колко хубаво е да правиш това, което обичаш. Доказва го Митко Павлов, защото след големия интервал в радиото, дори сега си личи, че той се притеснява, защото обича тази работа и иска да бъде по вода. Желая им успех! Ще ги слушам с удоволствие;)

Нека по този случай се поздравим с подходяща песен. Това може да се окаже и просветление за моята милост!

Със здраве и хубав ден!

Вашият коментар

