4

Слушам музика, която слушах и обожавах преди години…Сега отново…се връщам към нея. Обичам носталгията. Уви, тя нищо не връща. А и аз не искам.

Музиката остава в главата ми като сладък спомен за едно време на други хора, на друга епоха. Аз се промених от тогава до сега. И въпреки това сърцето ми трепва при всeки, защото аз съм същата макар и променена.

Опитвам се да си изясня какво променя човека. Какво го кара да действа по различен начин, да се държи различно; да контактува с други хора…Не знам, още не съм стигнала до този отговор.

Така мина още една година. Блогът навърши 4 години, а аз не му честитих. Станала съм сериозна за сметка на личната си несериозност. Смених работата…, смених атмосферата, смених въздуха, но това не е повлияло на музата ми.

Надявам се скоро да имам…
Поздравявам Ви с много любима песен отново, защото мога да я слушам всеки ден.  Честит рожден ден и повече хубави приказки 🙂

Със здраве!

One thought on “4

Вашият коментар

