Уморена, коварна и дяволска жена???

Често чувам: „Дявол да те вземе!
С теб не се излиза на глава,
смееш се над грижи и проблеми,
вечно имаш свои правила.“

Казват още „ти си безразсъдна,
всичко преценяваш на шега“,
че съм своенравна ме осъждат,
спора че превръщам го в игра.

Сигурно е вярно – еднолично
път избирам, в който да вървя
и дори безумно да обичам,
тежка чужда воля не търпя.

В мен хиляда вещици живеят,
демони танцуват ми в кръвта.
Ако ги събудиш ти се смеят,
спят ли – ставам ангел без крила.

„Дявол да те вземе“ пак кажете,
че да видим – как ли би се справил,
но да разбера ми помогнете –
дяволът какво ви е направил?!

Вики Горанова

One thought on “Уморена, коварна и дяволска жена???

Вашият коментар

