Любовно послание

Никога не съм съжалявала, че записах да уча Връзки с обществеността. Бакалаварът ми даде всичко необходимо, за да обогатя общата си култура на тема реклама, управление на събития, телевизия, журналистика и още много безумна теория по въпроса. Затова и мога да си позволя да оценя всяка безумица или гениалност, която се появи. Тук много прясно след изминалия пиянско-любовен празник, мога да споделя, че това видео ми хареса, дори малко заради ритмите на френския шансон, изпят на английски.

Спомням си и аз какви жестове съм си помисляла да правя за любим човек, дори без да бъде Св. Валентин. Повярвайте ми, тогава дори се получава по-хубаво. Един от готините ми опити беше да изпратя любовно писмо в плик, написано на ръка. Да, признавам си глуповато, но тогава още бях малка. Исках да излея всичките чувства, които изпитвах в едно парче бяла хартия.  Оказа се, че са повече от необходимото, навярно, и изхабих няколко парчета. Затворих плика. Толкова много се вълнувах какво би казал човекът, за когото беше предназначено.

Сега след доста време, единственото което си спомням е, че това писмо не е в моите ръце. Чувствата ми са доста по-малко, а то събира прах и влага в едно мазе. След дни, седмици или месеци някой ще го открие… ще го смачка и ще го изхвърли. Ако го намери жена и то ревнива, би го изгорила дори.

Сега комерсиализмът ти дава възможността да не събираш чувства в парче бяла хартия, а просто да си купиш телефон и да запаметиш нещо за любим човек. Този същият комерсиализъм ти позволява да се оскотиш, когато пожелаеш, защото можеш да изтриеш снимката, писмото, рисунката. Можеш  да изтриеш и телефона на чувствата, да блокираш достъпа им до хиляди мрежи. Да тези чувства се оталагат във времето, събираш ги в една виртуална кутия и не им даваш да излязат и да викат, така както биха го направили на белия лист хартия.

Не оскотявайте, мили хора. Това е пагубно. Чувствата хранят душите ви. Дори да използвате телефона, за да ги събирате, не ги раздавайте безцелно. Те са ваши и вие сте господарят и решавате какво да направите с тях.

Със здраве!

Вашият коментар

